Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol Dinle & Sözleri | Tubidy Müzik İndir, Mp3 İndir - Tubidy.mobi

Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol Dinle & Sözleri

Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol Dinle & Sözleri

Tubidy üzerinden aranan şarkılardan birisi de 2016 yılında çıkan en güzel parçalardan birisi olan Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol tubidy mp3 indir ve şarkı sözleri sizlerle. Yazımızda Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol şarkı sözlerini bulabilir, klibini izleyebilirsiniz.. Sitemizde diğer şarkıları,müziklerin şarkı sözlerini bulabilirsiniz...

Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol Şarkı Sözleri 2016

Saçlarından savuran rüzgara
Göz yaşından aşığım yağmura
Nur yüzünden aldığım huzura
Ten kokundan aşığım güllere
İnsan kaç kez sever bir ömür sevilir
Şu fani dünyada kaç gün geçirilir
Tanrım ol der olur en güzel aşk olur
Gel bana olur de düğün cennet olur

Sana söz veririm melekler şahidim
Bir seni seveceğime yemin ederim
Acıdan geçerim senden vazgeçmem
Gel benim her şeyim sol yanım ol

Sana söz veririm Tanrı şahidim
Bu aşkın uğruna canımı veririm
Kalbimi sökerim sensiz ölürüm
Gel benim can veren sol yanım ol

Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol Video Klip (Dinle Tubidy)
Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol dinle, Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol şarkı sözleri, Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol video klip, tubidy Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol mp3 dinle, Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol mobil indir

0 Response to " Barış Kutupoğlu - Sol Yanım Ol Dinle & Sözleri "

Yorum Gönder