Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal Dinle & Sözleri | Tubidy Müzik İndir, Mp3 İndir - Tubidy.mobi

Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal Dinle & Sözleri

Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal Dinle & Sözleri
Tubidy üzerinden aranan şarkılardan birisi de 2016 yılında çıkan en güzel parçalardan birisi olan Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal tubidy mp3 indir ve şarkı sözleri sizlerle. Yazımızda Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal şarkı sözlerini bulabilir, klibini izleyebilirsiniz.. Sitemizde diğer şarkıları,müziklerin şarkı sözlerini bulabilirsiniz...

Halil Sezai son düeti Melis Kar ile başarılı bir performansa imza atmışlar. Sizlere hem şarkı sözlerini hemde video klibini yayınladık. İyi Dinlemeler...

Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal Şarkı Sözleri 2016

Sen görmedin bilmedin sevmedin
Şimdi bana anlatma dinlemem
Yok istemem masallarını
Uyandım ben

Bilirim senden başka şey beklenmez
Sen sadece anları seversin
Ne yarın ne dün umrumda
Biri varsa koynunda

Yanlış baştan sona yanlış
İkimiz de ölene dek yalnız

Ben bir hayat kurdum
İçinde sen yoksun
Zaten nerden baksan
Sen bir kalbe çoksun

Sen bir hayat kurdun
Sevgiden aşktan yoksun
Zaten nerden baksan
Bugün varsın yarın yoksun

Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal Video Klip (Dinle Tubidy)

Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal dinle, Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal şarkı sözleri, Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal video klip, tubidy Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal mp3 dinle, Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal mobil indir

0 Response to " Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal Dinle & Sözleri "

Yorum Gönder