Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı Dinle & Sözleri | Tubidy Müzik İndir, Mp3 İndir - Tubidy.mobi

Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı Dinle & Sözleri

Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı Dinle & Sözleri
Tubidy üzerinden aranan şarkılardan birisi de 2016 yılında çıkan en güzel parçalardan birisi olan Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı tubidy mp3 indir ve şarkı sözleri sizlerle. Yazımızda Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı şarkı sözlerini bulabilir, klibini izleyebilirsiniz.. Sitemizde diğer şarkıları,müziklerin şarkı sözlerini bulabilirsiniz...

Pelin Yılmaz düetini İskender Paydaş ile yapmış. Beğenerek dinleyebileceğiniz Arapsaçı şarkısı sizlerle..

Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı Şarkı Sözleri 2016

Bir derdim var dinleyin ey gökteki yildizlar
Beni benden çalarak kaybolup gitti yillar
Ask ask ask yüzünden izdiraba kul oldum
Ömrüm böyle tükendi ne kadar zalim yillar
Gönlüm söz dinlemiyor sevdigimi ver diyor
Kim görse su halimi bir daha sevme diyor
Of ask yüzünden
Arap saçina döndüm
Çöz beni arap saçi
Çivi çiviyi söker
Budur bunun ilaci
Sen gittin saçlarima erimez karlar yagdi
Mevsimlerin tadi yok baharim sende kaldi
Ansizin gidiverdin haber bile vermedin
Hem kendin harap oldun hem beni benden ettin
Gönlüm söz dinlemiyor sevdigimi ver diyor
Kim görse su halimi bir daha sevme diyor
Of ask yüzünden
Arap saçina döndüm
Çöz beni arap saçi
Çivi çiviyi söker
Budur bunun ilaci

Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı Video Klip (Dinle Tubidy)

Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı dinle, Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı şarkı sözleri, Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı video klip, tubidy Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı mp3 dinle, Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı mobil indir

0 Response to " Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı Dinle & Sözleri "

Yorum Gönder